Slide thumbnail

Tasuta tarne alates 50€

Kehtiv alates 20.01.2022

Käesolevad tingimused kehtivad Atlas Trade OÜ internetileheküljelt Sugarly.ee tellitud kaupade ostu-müügilepingutele, mis sõlmitakse Atlas Trade OÜ (edaspidi “Sugarly.ee” või „Müüja”) ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Klient”) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Sugarly.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Klient, et on tutvunud tellimistingimustega.

HINNAD

* Sugarly.ee e-poes olevad hinnad on eurodes.

* Ostude hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.

* Kliendile kehtivad hinnad, mis on E-poes avaldatud tellimuse tegemise hetkel, v.a juhtudel, kui toote vale hind avaldati tehnilise vea või rikke tõttu.

* E-pood Sugarly.ee jätab endale õiguse ühepoolselt teha müügitingimustes ja -hindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Sugarly.ee.

* Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud tingimuste ja hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

TOOTED

* E-poes kuvatud toodete fotod on illustratiivse tähendusega ning võivad tahtmatult erineda toote tegelikust väljanägemisest. Sugarly.ee e-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuste eest.

* E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.

* Müüjal on õigus taganeda sõlmitud ostu-müügilepingust, kui lepingus märgitud kauba varu on otsas.

TELLIJA ÕIGUS PÖÖRDUDA TARBIJAKAEBUSTE KOMISJONI POOLE

Kui Müüja on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

TELLIMUSE VORMISTAMINE JA TASUMINE

* Tellijal on võimalus ostu eest tasuda kõikide Eesti pankade pangalingi  vahendusel (Swedbank, SEB Pank, Coop, LHV Pank, Luminor). Teenust osutab Maksekeskus AS.

* Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

* Ostu tegemiseks tuleb Kliendil E-poe keskkonnas esitada tellimus.

* Klient saab E-poes tellimusi esitada e-poe registreeritud püsikliendina (edaspidi: Sugarly konto) sisse logides või külalisena. Sugarly konto registreerimiseks tuleb kliendil täita vastav registreerimistaotlus ja nõustuda kasutustingimustega.

* Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad tema tegelikule soovile.

* Tellimuse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile automaatse e-kirja koos tellimuse kinnitusega. Kui tellimuse kinnituses on vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), on Klient kohustatud viivitamata ühendust võtma Müüjaga e-posti aadressil info@sugarly.ee

KAUBA KOHALETOIMETAMISE KULUD JA TÄHTAJAD

* Hetkel tarnime Sugarly tooteid ainult Eesti siseselt.

* Tellimuse esitamisel tuleb Kliendil valida tarneviis. Kuna suhkruvaha on temperatuuritundlik, siis saadame hetkel pakke ainult Itella Smartposti kaudu, kus on tagatud siseruumides ühtlane temperatuur. Lisaks tuleb sisetada telefoni number, e-mail ja Kliendi nimi.

− SmartPOST (2.99 EUR)

* Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mistahes muude tagajärgede eest.

* Meie tooted valmivad värskelt käsitööna ning alustame tellimuse komplekteerimist kuni 3 tööpäeva jooksul (mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul), pärast seda kui Kliendi tasumisele kuuluv summa on laekunud Veebipoe arvelduskontole.

* Juhul kui Müüjal ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik Kliendi tellitud toodet soovitud koguses tarnida, on Müüjal õigus tellimusest loobuda, teavitades sellest Klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul kui Müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus (sh kauba toimetamise kulud) Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates Kliendile teavituse saatmisest.

* Alates tellimuse üle andmisest kullerfirmale vastutab paki tarnimise eest kullerfirma.

* Tellimuse kättesaamisel kohustub Klient kohe kontrollima kättetoimetatud toodete vastavust ja komplektsust. Mittevastavuse korral tuleb võtta ühendust Müüjaga, saates vastava sisulise kirja e-posti aadressile: info@sugarly.ee

VÄÄRAMATU JÕUD

* Veebipood Sugarly.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Sugarly.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

TAGASTUSTINGIMUSED

* Kliendil on õigus lepingust taganeda (toodetest loobuda) 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest alates, edastades selleks lepingust taganemise avalduse e-posti aadressil info@sugarly.ee. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

* 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

* Hügieenilistel kaalutlustel ei saa tagastada ega vahetada taaskasutatavaid vaharibasid, pesukäsnasid.

* Tagastatavad tooted tuleb saata kulleri või pakiautomaadiga. Kvaliteetsete toodete tagastamisega seotud kulud kannab Klient. Juhul kui tagastatakse valesti saadetud toode ja/või ebakvaliteetne toode, kohustub Müüja sellise toote tagasi võtma ja asendama selle analoogse sobiva tootega. Kui Müüjal pole asenduseks sobivat toodet pakkuda, tagastab ta Kliendile kauba eest tasutud raha esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.